«Λίφτινγκ» στην ΙΩΝΙΑ ετοιμάζει η Yalco

ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Μπορεί το προηγούμενο διάστημα οι πορσελάνες της «Ιωνία» να αποδείχτηκαν… εύθραυστες λόγω της οικονομικής κρίσης και της κάμψης της αγοραστικής δύναμης και αυτός να ήταν ένας από τους λόγους που η οικογένεια Παπαλεξόπουλου του ομίλου ΤΙΤΑΝ να αποφάσισε την πώλησή της, όμως, πλέον «ανατέλλει» μια καινούρια μέρα.
    Υπό το σήμα της εταιρείας Yalco, ο πρόεδρος Δημήτρης Κωνσταντίνου ξεκινά το «λίφτινγκ» του γνωστού brand, τόσο ως προς το concept, όσο και ως προς την εμφάνισή του. Γνώστης της αγοράς οικιακών ειδών, η Yalco ανέλαβε τον Απρίλιο τη δραστηριότητα στη λιανική και στο οικιακό κομμάτι της ΙΩΝΙΑ, αφού ήδη διακινούσε τα είδη της φίρμας στον ξενοδοχειακό τομέα.
    Σήμερα, το δίκτυο των καταστημάτων Ιωνία απαρτίζεται από 7 εταιρικά καταστήματα, franching και shops in a shop σε πολυκαταστήματα. Η Yalco, εξετάζει και το ενδεχόμενο ανανέωσης των σημείων (μετεγκατάσταση σε πιο προβεβλημένους ή μεγαλύτερους χώρους). Σημειώνεται δε ότι η λιανική στο οικιακό τομέα υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύει σε ετήσια βάση το 7%-8% του ενοποιημένου τζίρου της Yalco.
    Η επανατοποθέτηση της Ιωνία στην αγορά, θα κρίνει εν πολλοίς και τη μορφή του δικτύου οικιακών ειδών Omnishop, που ελέγχει η Yalco και το οποίο σήμερα έχει περιοριστεί σε 2 ιδιόκτητα καταστήματα, και shops in a shop. Η Omnishop διατηρεί και ένα μέρος χονδρικής πώλησης ενώ τα είδη χαρακτηρίζονται διαφοροποιημένα μεν, ωστόσο συμπληρωματικά της φίρμας Ιωνία.
    Το σχέδιο της Yalco πάντως για την ενίσχυση των μεγεθών της περιλαμβάνει εκτός από την ανανέωση της ΙΩΝΙΑ, την αναδιάρθρωση της λιανικής παρουσίας ολόκληρου του ομίλου αλλά και την ενδυνάμωση της εξαγωγικής δραστηριότητας μέσω Fest. Στόχος είναι να αναπληρωθούν οι απώλειες που έχει υποστεί στην εσωτερική αγορά, όπου στο πρώτο τρίμηνο χρήσεις οι ενοποιημένες πωλήσεις υποχώρησαν στα 9,2 εκατ. ευρώ από 11 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010, ενώ οι μετά φόρων ζημιές συγκρατήθηκαν ελαφρώς μειωμένες στα 1,310 εκατ. ευρώ από 1,331 εκατ. ευρώ.

«Η λιανική στον οικιακό τομέα υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύει σε ετήσια βάση το 7%-8% του ενοποιημένου τζίρου».
ΠΗΓΗ: kaythpena2011.blogspot.com